It's been a long day.

Första april och det blev inte så mycket aprillande. Lurad en gång och lurades en gång. Det här året var jag lite mer försiktig med mitt skämt, jag brukar alltid ta i så jävla mycket att det oftast inte blir speciellt kul utan mer smäll på käften eller en ordentlig utskällning. Favoriten är oönskad graviditet. Lurade en pojkvän för några år sedan och det blev inte direkt trevlig stämning efter det. Året innan hade jag lurats om att jag hade fått en könssjukdom och att han var tvungen att testa sig. Dock så glömde jag bort att säga till att jag hade lurat honom och kom på det några dagar senare. Så här efteråt förstår jag varför han gjorde slut med mig.

I dag var också första dagen jag skrev min allra första arga lapp i tvättstugan. Det var med någon sorts skräckblandad förtjusning jag gick tillbaks för att sätta upp lappen. Senare träffade jag den elaka människan som hade stulit min tvättid, en människa som visade sig inte alls vara elak, däremot väldigt vänlig och förstående.


Och imorgon; åker till Götet för att spendera påskhelgen med babylove. Fyra dagars ren lycka.

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback