Semaine agréable.



Wow, enligt Google Analytics är det inte bara svenskar som kikar in här utan även tre personer från Frankrike. Coolt. (Baiser pour vous!) Var även inne och kollade statistiken för hemsidan och fick en liten chock, 93 amerikaner har besökt hemsidan och runt 40 från Ryssland. Jag älskar internet.

Jag älskar också den här veckan som har gått. Spenderade helgen med världens finaste pojkvän som får mig att bli sådär löjligt tonårskär med pirr i magen. Har shoppat två dagar i rad med älskade, fina mormor. Hittade jättebra knivar som jag köpte en livsförbrukning av samt diskmedel med doft av smultron. Världens godaste diskmedel! I tisdags var jag också bjuden på middag hos mormor. Fattiga riddare med jordgubbssylt, så jäkla gott! Har jag sagt att min mormor är världens bästa?

Fick ett samtal i veckan om att jag får börja jobba ideellt på katthemmet i stan som kommer att bli så himla mysigt. Fotandet börjar rulla på igen också, två tjejer som har hört av sig som vill bli fotade och sen kanske det blir ett fotojobb i Västerås. Jag gillar't som tusan! Det känns som att allt fler saker börjar bli bättre och lösa sig nu. Om någon skulle fråga om jag är lycklig nu tror jag att svaret är ja. För första gången på flera år känns livet så jäkla värt att leva.

åsikter
Patrik Appelquist SAYS:

Grattis till det ideella arbetet. Och självklart, till lyckan =)



Älskar dig!



//Patrik Appelquist

Gatubarn.nu -En blogg för gatubarn i Latinamerika

www.Gatubarn.nu

2010-04-25 @ 00:57:47
URL: http://www.Gatubarn.nu
mormor anita SAYS:

Vad glad jag blir - du ska se att det "våras" även för dig,gör dig fri från dina "svarta" tankar. Bakom hörnet kan faktiskt lyckan stå och lura.

Ena dagen känns det ensamt och övergivet - nästa dag kan det hända massa positiva saker som man aldrig trodde skulle kunna bli verklighet. Det är det som är själva livet.Och du, grattis till kattkramarna.

Mormors hjärta är sprängfyllt av lycka för din skull. Kramar - älskar dig!!!!

2010-04-25 @ 13:22:54
emilia SAYS:

fan va nice sis! loveu, det vetu :-)

2010-04-25 @ 13:51:41
URL: http://etemperani.blogg.se/
emilia SAYS:

haha fan va ful gubbe det blev haha ;(

2010-04-25 @ 13:52:04
URL: http://etemperani.blogg.se/
Cecilia SAYS:

Tack, va fina ni är! Jag älskar er.

2010-04-26 @ 02:31:53
URL: http://storiestoldbyme.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback