19 december.


Småkorvisar 1993.

Herregud vad fort dagarna går! Om snart fem dagar är det julafton följt av min födelsedag och nyårsfirande i Göteborg. Då får jag äntligen pussa på min fina kille!

På tal om honom, när jag var hos honom några veckor i somras försvann min axelbandslösa bh på något mystiskt sätt. Jag bytte om för att gå ner och bada och vips så var den borta. Vi letade överallt men den var ingenstans. Nu, ett halvår senare dök den upp i hans föräldrars datorväska. Pinsamt? Oh ja! Misstänker att det är Hector som har tjuvat den och gömt den. Jäkla hund, haha!

Nu ska jag fixa kvällsmat och gosa ner mig i sängen tillsammans med Sigge för att se det sista av Musikhjälpen. Har varit så himla mysigt i helgen. Igår åt vi frukost i sängen från samma tallrik, duschade tillsammans, städade och mös i sängen till Musikhjälpen. Ja, han tittade också. Intressant med saker som rör sig på skärmen verkar han tycka. Dock verkar han lite skraj för Timbuktu. Hehe!

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback