23 barre och snart göteborgare!



Jag hade fikarast vid halv nio imorse. Babe ringer och grattar mig och frågar om jag vill ha en födelsedagspresent redan nu. Ja, svarade jag lite osäkert och undrade vad han menade. Vi fick lägenheten! 1 mars flyttar vi ihop i en jätteful lägenhet men som ska helrenoveras. En trea med balkong. Luften gick ur mig och jag fick nästan inte fram orden. Lycka!

Senare fick M på hjärtintensiven reda på att jag fyller år och kramade om mig och sa att nu ska vi flagga dig, Cecilia! Vadå flagga, tänkte jag. När någon i personalen fyller år sätter dom upp svenska flaggan utanför fikarummet. Senare kom chefen för HIA och grattade. Så jäkla underbara människor! Senare blev jag grattad av mina kollegor på centralen och när jag berättade att jag ska flytta fick jag nästan tårar i ögonen. Av lycka och av sorg. Jag har världens bästa jobbarkompisar och trivs så himla bra. Det kommer att bli så himla tråkigt att sluta där!

Tack alla underbara fina som har messat och facebookat grattishälsningar! Jag är världens lyckligaste tjej idag! Nu ska världens lyckligaste chey svira om till lite mer obekväma kläder och bege sig till mami för att fira med familjen. Tidsinställer det här inlägget så förmodligen äter jag Big Inns supersmarriga smörgåstårta vid den här tiden. Puss på er alla!

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback