Jag lever!


Bloopers när en presentation skulle spelas in.

Har haft så himla mycket att göra att bloggen har blivit lite bortglömd. Jag jobbar ju ideellt för gatubarn.nu och nu har det varit en del att hjälpa till med. Gatubarnsgalan blev grym! Var dock lite synd att jag inte riktigt har den fotoutrustningen det krävs för att fota teater, jag har ju anpassat den efter porträtt- och promobilder.

Har även fixat med hemsidan så snart kommer ny design upp och ett lättare sätt att boka tid. Efter en jäkla massa pill och svordomar så ska det snart fungera! Hehe. Snart kommer även en slags dokumentär för gatubarn upp. Lite mer klippning och musik så bör den publiceras innan nyår.


Nu måste jag tillbaks till sängen, hela lägenheten snurrar. Fy fan för illamående! Och fy fan för att behöva sjukanmäla sig till jobbet. Jag hatar det! Får alltid sånt himla dåligt samvete att jag ligger hemma och stressar upp mig för att de andra får extra mycket att göra. Från tidigare arbetsplatser har man ju fått höra ett par gånger att det och det är ingenting att sjukanmäla sig för och bli anklagad för att vara vek. Men när man ligger hemma och har spy-vm tror jag att det är lika bra att avstå, hur elak och dålig man än känner sig mot de andra.

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback