Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.



Städad lägenhet, nybäddad säng och Håkan Hellström i högtalarna. Sometimes, life is sweet. Nu saknas bara mitt hjärta så skulle kvällen vara helt perfekt!

I stället för att mysa med finaste håller jag på med en ny grafisk design, klipper ihop någonting som var tänkt att bli en dokumentär som blir något helt annat och så har jag lagt kamerabatterierna på laddning inför morgondagen. Äntligen är det dags för gatubarn.nu-galan! Helt awesome kommer det att bli! Galan börjar 16.00 på Forumteatern, men jag kommer att vara där redan vid 13 för att fota genrep och backstage. Så himla kul!

Biljetterna kostar 100:- för vuxna och 50:- för barn. Förutom allt som händer på scen kommer det att finnas fika till försäljning och ett lotteri med grymt fina priser i potten! Bland annat har jag sponsrat med en plåtning värde 1500 kr! Biljetter går att köpa på plats eller för att vara säker på att få plats går det att boka här: nortic.se

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback