Kära grannar...


Bild från argalappen.se

Ärligt, jag börjar gilla det här med respektlösheten i detta hus och nu börjar jag förstå fördelarna med det och att det är min tur att utnyttja det. Om mina grannar för en massa väsen om nätterna kan jag också föra väsen precis när jag vill. Sjunga i duschen runt ett på natten följt av föna håret lite extra länge, drämma igen skåpluckorna om mornarna istället för att stänga dom lite försiktigt. Spela så hög musik som det går på min laptop precis när jag vill och dessutom dansa stekardansen med extra tunga kliv över golvet. Och nya favoriten som är poppis av de andra i huset: drämma igen ytterdörren! Både när man kommer och går. Får se om de älskar det lika mycket som mig när jag ska till jobbet imorgon runt fem på morgonen. Tror att jag slår på den stora trumman och kör raketen i trapphuset innan jag går.

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback