Vi hörs och syns efter helgen.

Tack du ditt imbecilla tidningsbud som väckte mig 04.30 genom att slänga in tidningen så hårt du kunde och dessutom slängde igen luckan så att det small så in åt helvete! Riktigt trevligt! Mycket trevligt sätt att bli väckt på.

Så ja, nu är jag vaken. Trots att jag verkligen behöver min skönhetssömn inför helgen, för nu kommer det inte att bli mycket sömn för min del. Planerna för dagen är att äta mig spymätt på färgat sockervadd, köpa onödigt krafs från knallarna, jobba 14-02, försöka tränga mig förbi hormonstinna hubbabubbaflickor med sönderblonderat hår när jag ska fota Idol-Olas spelning, kolla på kockdueller, träffa gamla vänner som flytt staden, springa runt hela området för att hinna fota så många spelningar som möjligt och slutligen öla och knyta kontakter i VIP-baren.

Måste köpa en heliumballong också! Bara för att när jag var liten fick jag aldrig köpa sådana ballonger på tivoli för mamma eftersom det är helt värdelöst för de går sönder så lätt och kostar så mycket. Istället fick jag köpa gosedjur och det var väl kanske tur det eftersom jag hittade min goskanin som jag sov med varje dag från att jag var typ 3 till 12. Så en rosa enhörningballong vill jag ha! Sådan som jag ville ha som liten, bara för att det där trotsiga barnet inom mig ska få som hon vill, för nu är jag stor och nu bestämmer jag själv, typ! Kruxet är bara hur jag ska få med mig den överallt och hur jag ska kunna göra ett seriöst intryck med den fastknuten i axelremmen på kameraväskan.



Och ni unga tjejer och killar som har planer på att gå ut och röja i helgen; ta hand om er och era vänner. Man blir inte häftigare ju mer alkohol man dricker, man blir bara mer vinglig, illamående och i vissa fall mer och mer patetisk. Åk karuseller, ät enorma mängder popcorn och vakna upp utan huvudvärk imorgon.

åsikter
emilia SAYS:

jag håller mig till det som du skrev längst ner, låter mycket trevligare än att dricka :D

2010-05-28 @ 15:19:16
URL: http://etemperani.blogg.se/
Patrik Appelquist SAYS:

Haha jag tror du vinner allas respekt med en rosa enhörning ovanför huvudet =P

2010-05-28 @ 16:18:57
URL: http://www.Gatubarn.nu
Petra SAYS:

Haha du kommer nog bli arg nu, men mitt tidningsbud som ju även borde vara ditt, brukar alltid placera tidningen fastklämd mellan dörren och luckan så att den inte ska falla i golvet och väcka mig =P så det måste vara något personligt hat mot dig som är anledningen till detta illdåd =P

2010-05-28 @ 19:47:15
Cecilia SAYS:

Emilia, bra där! Alkohol är roligast i små mängder. Såg en kille som däckat typ utanför er för någon timme sen. En kille i 16-års åldern. Så jävla tragiskt! Och kompisarna bara skrattade typ.



Patrik, ja men visst gör jag nog det! Haha!



Petra, meh! Undrar vem det är som delar ut tidningar. Men här om dagen fick jag den sådär fint instoppad mellan dörren och luckan, men inte imorse. Jag ska vara vaken nästa gång det är allmän utdelning och skälla ut den jäveln om han smäller i luckan igen, haha :D

2010-05-28 @ 20:10:25
URL: http://storiestoldbyme.blogg.se/
Petra SAYS:

Haha gört! =P Rätt kul om du skulle stå där helt beredd och slita upp dörren när stackarn tror att han sköter sitt jobb utomordentligt bra!

2010-06-02 @ 11:26:58

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback