Cissi 10 år var på föreläsning idag!



Det är inte okej att sitta på föreläsning med feberyra och fnissa ikapp med storebror när han härmar laserturken. Han var övertrött på grund av sömnbrist och tja, jag skyller på utmattning av denna förbannade förkylning som vägrar släppa. Tur för oss att vi har lärt oss att fnissa ljudlöst, för inombords vek jag mig av garv. Han är allt bra härlig, min bror!

Hela dagen har det varit föreläsningar! Först spenderade jag dagen framför datorn och kollade bland annat på klippen med Fredrik Härén (förmodligen världens bäste föreläsare!) för hundrade gången. Sedan for jag iväg med röda faran till Kick Start i Västerås för finansieringsföreläsningar. Fy fasen vad jag är pepp på det här nu! Ingenting ska stoppa mig, inte ens min pain in the ass-sjukdomsdiagnos. Jag vet vad jag brinner för och jag känner för första gången i hela mitt liv att det här är så rätt och jag är redo!

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback