Shopping is cheaper than a psychiatrist!



Fy bubblan vilken mysig dag jag hade igår med storebror! Blev en sväng på IKEA och vandrade runt i nästan alla butiker vid Hälla. En massa flyttkartonger blev det, sängkläder och en fin kavaj. Nu mår shoppingdjävulen i mig bra igen.

Och ikväll då? 00.30 är det dags att bege mig ner mot hotell Scheele för att fota Jacob Källner. Är småfebrig och känner mig inte alls pepp när jag ligger här i sängen iförd myskläder med datorn på magen. Ska sluta klaga och istället leta upp en bra Spotify-lista med grym musik, hoppa in i duschen och svira om till mindre bekväma kläder. Även om jag är seg som en...? så har jag en känsla av att Jacob kommer att göra natten på Scheele grym!

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback