Tuffa tider för drömmare.



"Man kan tro att man är på väg någonstans
men så kommer man till den punkten där man märker att
motgångarna kommer ikapp,
livet kommer ikapp.

Det drar dig tillbaks till ruta ett igen,
man får börja om från början."


Peppande! Hehe. Nej, usch jag är i ett sådant dåligt flow just nu. Jag vill fota, skapa, ringa de där hemskt läskiga samtalen, men så blir jag lite för feg och vågar inte ta för mig (tro på mig). Så-jävla-dumt! Punkt.

Hade i alla fall en kalasdag med mormor tidigare idag! Storhandlade på ICA, hämtade ut paket med fina smycken från Korea, åt middag ihop och pratade om livet i några timmar. Min mormor är bäst! Nu ska jag äta mig spymätt på smågodis och kela med Siggebaby. Lovely, lovely lördag.

åsikter
emmys bloggkalas TÄVLING atm SAYS:

hoppas att det har evigt liv då ;)



lycka till i tvälingen!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback