Dags att hälsa på en gammal god vän.

Nu ska jag hälsa på en gammal god vän som jag inte har träffat på hemskt länge - sömnen.

Det har varit fruktansvärt mycket på gång den senaste tiden. Jag hinner nästan inte med att andas! Har blivit ännu mer jobb på lasarettet nu, vilket är toppen! Är på gång med företaget men är sådan himla fegis som inte vågar chansa riktigt än med tanke på ekonomin. Jag vill hemskt gärna inte tvingas bli hemlös, liksom. Så dagarna består av jobb ca 06-15, efter det är det fotojobb, kundbesök, möten och en massa pappersarbete och marknadsföring, osv. Kan inte låta bli att älska det! Alla bollar i luften, halvspringa istället för att gå och fylla dagarna i kalendern fulla. Stressnivå hundra.

Den här helgen valde jag dock att bara ta det lugnt och göra andra saker. Ikväll blev jag bjuden på middag hos pappa och imorgon blir det kanske en sväng till IKEA för att förvandla lägenheten från ljust sommarfräsch till höstmysig med dova, mustiga färger och sammetslena tyger. Söndagen ska spenderas med symaskinen för att förvandla min nyinköpta nyårsklänning från vardagsfin till smashing. Älskade helg!

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback