Nöjd?



Skitdag.
Vaknade 05.15 och fick lägga benen på ryggen och stressa till jobbet. Som tur var cyklade Nari förbi mig och ropade att jag skulle hoppa upp på pakethållaren. Skönt att susa förbi stan med hala löv på marken och dimma i luften. (Jag vill också kunna susa fram om morgnarna med musik i öronen, Patrik!!) Väl framme på jobbet slog jag i huvudet fem gånger, varav en gång i en vass metallgrej så att det började blöda. Jag gick även in i dörrkarmar och klämde handen i en dörr.

Dagen kunde bara bli bättre, vilket den blev också. På eftermiddagen hade jag möte med Musikevent och attans, så trevlig Niklas är! Fick en liten lektion i företagande och sedan en jäkla bra deal! Behöver ni underhållning till företag eller privat så kontakta dom! (Och passa på att boka mig som mingelfotograf!)

Nu bör jag känna mig ganska glad, nöjd och till freds med livet men det är något som gnager. Ångestklump i magen. Jag saknar min karl så att det gör ont i hjärtat, jag är rastlös och vill ut och göra saker men är samtidigt så fruktansvärt jäkla sliten efter att bara ha sovit tre-fyra timmar per natt senaste veckorna. Sömntabletter och en bra film att somna till låter som en ganska okej fredagskväll.

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback