Snyggt från Lidl!








Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men fy tusan vilket bra sortiment Lidl har!
Jag gick på gymnasiet när Lidl kom till stan och eftersom alla ungdomar ska vara trotsiga så var även jag det. Inte fan kan man handla på Lidl, tänkte jag i flera år. Sedan var det mamma och mormor som fick mig att inse att de inte bara har skumma produkter som konserverad laxpaté, utan en del saker är jäkligt bra! Städfreak som jag är så kissade jag nästan på mig av lycka när jag hittade de här fina städprodukterna! Och Solängens marinerade kycklingbröstfiléer, hur goda är inte dom!?

Så vad har vi lärt oss idag? Döm inte hunden efter håren och gör man en snygg design så köper folk produkter trots att de har hela städskåpet fullt.

åsikter
Patrik Appelquist SAYS:

Du kissade alltså på dig av lycka? =)

2010-09-07 @ 06:29:30
URL: http://www.gatubarn.nu
Cecilia SAYS:

Haha! Nästan, nästan. I love fina städprodukter (L) Hehe..

2010-09-07 @ 11:30:07
URL: http://www.ceciliaappelqvist.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback