På sistone...



Det känns som att tiden går så hemskt sakta ibland medan den då och då rusar iväg.


Var ut i lördags och träffade lite härligt folk. Kunde gå ut och röka runt 22-tiden i bara linne på överkroppen utan att frysa när det var någorlunda vindstilla: snart vår, snart! Apropå vår fick jag reda på att träden här utanför tydligen är körsbärsträd vilket får avtryckarfingret att nästan pirra. Jag måste fota mer, hitta inspirationen, hitta tillbaks till den där pirriga känslan. Passionen för foto.

Har startat ett ganska stort projekt med mina framkallade foton, ett album för varje år. Tar lite tid eftersom jag valt album utan plastfickor, som man själv klistrar upp fotona i. Lite skavsår på fingrarna av Dymon, men det är det värt. Lite fler foton ska framkallas, sen kan jag göra klart alla. Så jäkla skönt när det är organiserat och inte ett enda stort kaos när fotona väller över i en alldeles för liten kartong.

Sen är vi ju också snart klara med det mesta i lägenheten. Måla stora sovrummet, snickerier och fondväggen i vardagsrummet. Jag längtar tills allt det är klart. När alla möbler är inhandlade och vårat hem är klart.

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback