I'm back and then I'm gone.



Okej, det gick inte så bra det här med bloggandet. Men jag lovar att jag har ganska bra anledningar. Typ att lillasyster har varit här ett par dagar och vi har haft väldigt fullt upp med filmmaraton, julshopping, jul på Liseberg, etc. Sen har jag inte mått helt prima heller och hur kul är det att läsa om nån som bara klagar. Har en del nya projekt på gång också som kommer att ta en massa tid och energi men i slutändan förhoppingsvis bli både en riktig bomb och ruskigt bra!
Nu vet inte jag riktigt vilka som läser här, men måste berätta och tipsa om nåt helt grymt! Patrik, min bror, som driver gatubarn.nu och dumptees.com vann den 30 november Weledastipendiet (länk) och igår vann han Drankarna Västmanland (länk)!! En ny stjärna på klädmärkeshimlen med andra ord! Och hur poppis har inte klädmärket redan blivit!? Folk som redan förbeställt tishor trots att siten inte är helt klar. Grymt jobbat Patrik!

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback