Patriks födelsedagsfirande!













I ungefär två månader har jag planerat mitt hjärtas födelsedagsfirande. Eftersom han fyllde på en söndag och jag var tvungen att åka hem igen den dagen fick det bli ett lite tidigare firande. Och han visste ingenting vad vi skulle göra förrän vi gick mot bussen. Heldag på universeum, lunch på Burger King, där jag då berättade att vi skulle inte hem igen utan spendera natten på Hotell Novotel. Och vilket fint hotell det var då! Var så mysigt att stå där vid fönstret och titta ut över hamnen och skåla med mousserat. Bubbelbad, middag på Carnegie Kaj och sedan spenderades resten av kvällen i sängen med en massa godis, läsk och frågespelet Intim. Jag älskar oss!

Superiorrum


åsikter
Anonym SAYS:

Grymma bilder! =P Låter som ni haft ett ruskigt mysigt =) Kram



2011-01-12 @ 03:24:05
URL: http://www.gatubarn.nu

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback