Mitt 2011!



Vad gjorde du 2011 som du aldrig gjort förut?
Flyttade till Göteborg och blev sambo! Jobbade under Johan Falk-filminspelning och gjorde en titthålsoperation.

Vad skulle du vilja ha 2012 som du saknade 2011?
Lite mer energi att lägga på min fotoverksamhet. Men det kommer väl iom att jag börjar bli frisk från min sjukdom nu. Bättre väder vore ganska gött också!

Vilket datum från 2011 kommer du minnas, och varför?
4 mars. Dagen då jag och Patrik flyttade ihop!

Vad var ditt största misslyckande?
Att jag kanske inte vågade satsa helhjärtat på vissa saker som jag velat. Men ändå, det jag inte gjort detta år kan jag göra nästa!

Bästa köpet?
Förhoppningsvis min nya dator som är på väg hem till mig! Annars alla fina möbler till lägenheten.

Var tog det mesta av dina pengar vägen?
Förutom hyra och räkningar så är det nog hela min fotostudio. Alla bakgrunder, blixtar och softboxar samt kameratillbehör.

Vad gjorde dig jätte, jätte, jätte exalterad?
Flytten till GBG, när jag fick veta att jag skulle få jobba under filminspelningar, när jag fick erbjudandet att fota dvd-omslag och filmaffish under en annan filminspelning, när babe och jag bestämde oss för att åka till Köping över julen och självklart chocken när jag fick en hundvalp i födelsedagspresent!

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2011?
LMFAO - I'm sexy and I know it, Thomas Stenström - Desamma och Timbuktu - Resten av ditt liv, vad jag kommer på just nu.

Bästa musikaliska upptäckten?
Säkert fler än vad jag minns, men Adele och Den svenska björnstammen.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jättemycket gladare!

Vad önskar du att du hade gjort mer av?
Fotat kanske, som vanligt. Och liksom gjort mer, trots att jag inte mådde så bra emellanåt.

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Oroat mig, som vanligt där också. Allting löser sig alltid.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade med tvårätters hemma med hjärtat och lillgrisen. Hade firat i förväg med familjen hemma.

Hur firade du jul?
Hos pappa med hela familjen utom storebror. Var en riktigt mysig julafton!

Blev du kär under 2011?
Jag var ju redan kär under 2010 men jag kanske blev lite mer kär, hehe!

Favorit TV-program?
Grimm och Dexter! Vem vet mest kollades det ganska mycket på också.

Bästa filmen?
Taken, Despicable me och The help.

Vem saknade du?
Min bror saknade jag så mycket att det gjorde ont i hela mig emellanåt. Självklart saknade jag resten av familjen också, men vi kunde ju i alla fall hälsa på varandra när saknaden gjorde för ont.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Alla jobbarkompisar under Johan Falk, Team plats i mitt hjärta! Extra stor plats till Lisa! Var också mysigt att komma närmre Patriks vänner. Att både kunna driva med varandra och prata om jobbiga saker.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2011.
Att stå upp för mig själv! Att svensk sjukvård egentligen är piss och man måste tjata, tjata, tjata för att få den hjälpen man behöver.

Har du några planer inför 2012?
Ska hämta en staffe-valp i april om parningen går som det ska! Sen hoppas jag att sis och brorsan kommer hit någon/några veckor i sommar. Annars tar jag allt som det kommer.

Vad gör du på nyår?
Jag och Patrik åker med svärföräldrarna till landet och firar ute i ingenstans. Mest för hundens skull så han ska slippa vara rädd, men tycker det ska bli riktigt skönt att bara åka iväg, chilla och äta god mat och goda bakverk!

Nyårslöfte?
Jag ger aldrig några nyårslöften. Däremot ska jag försöka fota mer, släpa med mig kameran.

åsikter
Anonym SAYS:

2012-01-02 @ 04:39:53

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback