Where is my mind?

Förkylningen måste ha satt sig i hjärnan eller nåt. Igår kom jag på den briljanta idén att tvätta Hectors filt med mina kläder, för att spara tid och plats. Det resulterade i att min favvokofta nu är full av hundhår som liksom flätat ihop sig i tyget. Kommer nog aldrig att få bort det men vem vet, det kanske blir extra varm kofta då!

Idag har jag inte heller huvudet med mig. I mataffären fick jag balsam över hela skon iom att nån pillat bort underdelen av flaskan. Såg ut som att jag fått nåt slags sekret över hela min fot. Fräscht! Sen vid kassan bad kassörskan om att få se leg när hon skulle slå in energidrycken. (Det är 15-års gräns och jag är 24!) Då kunde jag inte hålla mig utan fick värsta fnissattacken. 14, ser jag ut som 14!? Herregud! Jag längtar till den dagen jag kan ta det som en komplimang att jag ser ut att vara 10 år yngre, typ om 20 år eller nåt. Justja, jag glömde hårfärgen jag köpte också så nu måste jag gå tillbaks och se om den ligger kvar eller att kassörskan har lagt undan den. 

Jag längtar tills jag blir frisk, när kroppen fungerar ordentligt så att jag kan prata och höra normalt. Så jag kan tänka och fungera.

åsikter

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Spara uppgifter?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback